Feelings

hej och hå!
helt ärligt vet jag inte varför jag ens skriver nu. Mår inget bra så jag borde egentligen hålla mig så långt borta från bloggen det bara går. Men jag hoppas att jag har såpass god självdissiplin så att jag inte gör något dumt.

Idag händer inte så mycket. Jag har hemmet för mig själv och ska bara njuta av tystnaden ikväll. Kanske göra lite N-balls... Ja det får det bli. Sen ska jag tvätta också. Det är verkligen ett MÅSTE idag.. Men innan dess så ska det jobbas. Så jag borde egentligen lägga på ett litet kol nu för det är inte långt kvar tills jag börjar och jag sitter fortfarande i morgonrocken -ehe-


Hoppas ni får en bra dag idag iaf.

Kommentarer
Postat av: Leonardrd

Hej! Skulle du vilja rösta på mig som veckans blogg hos http://haneys.blogg.se/2009/october/veckansblogg-tavling-final.html#comment ? Skulle vara jätteroligt! :D Hoppas du får en trevlig kväll! :)

Leonard

2009-10-26 @ 22:04:13 // URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Erlandsson

Fan va ras du ser ut på bilden;-) puss

2009-10-31 @ 16:04:17 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0