Helg!

Ja vad har hänt idag?
Jag har jobbat, sen träffade jag Anja & Patrik. Vi käkade lite ihop sen drog vi vidare hem till Jocke en stund där det satt en del andra människor och drack lite (jag drack dock ingenting). Stannade där och tjatade en bra stund och fick bla träffa den här lilla krabaten :) hihi! Vågade till och med klappa lite. Lustig känsla det där..

Efter det så lämnade vi av gossarna och möte upp Sandra. Det blev några rundor med bilen och en heeeel del tjat vill jag lova :) Haha. Vi kan ju verkligen komma in på diskussioner utan dess like haha Men det brukar allt sluta bra ändå ;) hehe!

Imorgon är en annan dag, Lördag närmare bestämt :) Jag ska jobba lite, sen blir det en sväng till Köpcentrat med Anja och senare på kvällen blir det väl förmodligen lite party. Får se vart vi hamnar. Finns ju ett ställe vi kan åka till om inte annat :) Jaja, som sagt. Jag ska jobba imorgon så det är dags för mig att hoppa i bingen.
Ni får sova så gott så får vi se om jag har tid över att skriva några rader imorgon.

Hoppas ni får en kanon helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0