Hysteri !

Idag började jag läsa den fjärde och sista boken i raden av Twilight-Saga. Jag har kommit några kapitel in och är redan helt uppslukad. Fick verkligen slita mig ifrån att fortsätta läsa nu dels för att jag behövde gå på toa och sen vila ögonen lite. Då hamnade jag här. HAHA jäkligt fint vilande av ögonen men men.. Bra är den iaf. Jag vill läsa snabbare men ändå inte. Jag vill ju inte att det ska ta slut. Vad ska jag läsa sen.. När det är slut.. -suck-

Hittade in på den här tjejens blogg och klev återigen rakt in i Twilight-hysterin. Hon hade nämligen lagt upp lite kort från den kommande Twilight filmen New Moon. OMG säger jag bara. Jag vill verkligen se den NU. NU NU NU! Nedräkningen har verkligen börjat och det är enbart 46 dagar kvar till den stora dagen med stort D. Det är ju ingenting. Om 46 dagar sitter jag i biomörket full av lycka!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Svara gärna på vem du gillar mest av dom svenska hollywoodfruarna i min blogg eller om du hatar alla 3 ;)

2009-10-05 @ 23:03:35 // URL: http://lolad.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0