Imun mot svininfluensan!

Morrn morrn....
Hur är det med er idag då? Själv har jag fortfarande kvar klumpen i magen.. En jobbig, snart outhärdlig känsla. Men den går väl över.. eller?

Jag fick ett sms om att jag tydligen var imun mot svininfluensan..Hmm.. Hur då undrade jag.. Jo med tanke på att jag är lite förkyld så har jag redan ett virus i kroppen och då kan inte svininfluensaviruset fästa sig. Låter väl helt okej :) Fast min immunitet är nog så gott som borta. Jag är ju inte så förkyld längre så jag tror knappast att jag ens har ett virus i kroppen. Men ni som är förkylda eller sjuka på annat sätt kan ju skatta er lyckliga :)

Jag är inte rädd för svinet. Jag tycker det är överdrivet. Jag tror faktiskt att det kan hjälpa vilken inställning man har. Jag tror att de som är rädda för den kommer att få den och så tvärt om. Men självklart ska man ju inte utmana ödet men jag tror ni förstår min tankegång. jag är inte rädd, jag går inte och oroar mig i onödan. Jag bruka säga 'får jag svininfluensan så får jag, då tar jag itu med det då'. Jag kan och har inte tid att gå och undra och oroa mig för något som inte är såå lätt att få ändå verkar det som. Men men det är ju bara jag det. Jag är iaf glad att jag tänker så :)

Nu ska jag ta och göra mig iordning. Det är fredag och arbete väntar. Ikväll får vi se vad som händer. Kanske ska Party Chrasha med mina vänner? HAHA! Hade väl varit lite skoj?

Hoppas att ni får en riktigt bra fredag! (förutom du*tänker på en speciell*)

Kommentarer
Postat av: maja

haha kan man vara immun mot svinis? :O

2009-10-09 @ 17:39:18 // URL: http://freeshy.blogg.se/
Postat av: maja

Fan vad skönt då! :p

2009-10-10 @ 01:44:27 // URL: http://freeshy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0