Lagar



Jag måste säga att jag verkligen håller med! SD vill hänga ut sexbrottslingar i ett slags register. Skulle sexförbrytarna göra samma "misstag" igen så blir det livstids fängelse.

Detta tycker jag faktiskt inte är mer än rätt. Sjukt bara att ingen sagt det förut. Varför skulle någon som har förstört ett eller flera människors liv genom tex våldtäkt få gå fri på det sättet dom faktiskt gör i dagens läge? Varför ska dom få ha ett bekvämt liv medans deras offers liv kanske är förstörda för en längre framtid...?
Ser ingen rättvisa i det. Så därför hoppas jag att det blir lite ordning och reda bland lagarna i Sverige...! NU tack!

Kommentarer
Postat av: monia ♥

hej, vilken fin blogg du har :) jag har ett tips till dig, en sida där man samlar poäng och får hem presentkort på skor direkt hem i brevlådan. Alltså GRATIS SKOR :) Låter inte helt fel va? Bli medlem på den här länken och börja samla poäng du också!



http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=15779



Kram!

2009-10-19 @ 18:15:58 // URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0