Land of the Lost


Det var som sagt denna filmen vi såg på ikväll. Land Of the Lost med Will Ferrell i huvudrollen. Jag bara älskar Will. Han är så jäkla rolig och jag skulle jätte gärna vilja ha alla hans filmer. Men det får bli en annan dag. :)
Back to the Movie.
Den handlade om Dr. Rick Marshall som spelas utav Will Ferrell. Han har byggt en slags tidsmaskin som tog dig till andra världar. Men han blev såklart ratad av hela världen tills han bevisade motsatsen. Det är en resa genom tiden med mycket äventyr. Jag tyckte dock den var lite väl överdriven. Inte en utav Will Ferrells bästa filmer. Tyvärr.. Om man ska ge betyg så får den nog 2 av 5..

Kommentarer
Postat av: Felicia

sv; Ja, det var riktigt gott :)

2009-10-06 @ 23:34:23 // URL: http://felicianeveelius.blogg.se/
Postat av: Ninas modeblogg, utan mode

Jag tycker inte han är sådär jätterolig. Fast jag älskar ändå humorfilmer så jag kanske måste se den där ändå :)

2009-10-07 @ 12:44:37 // URL: http://ninai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0