Lördag!

Nu äntligen är det helg på riktigt för min del. Det är lördag och jag gör min sista arbetsdag för denna veckan :) Så om ungefär 3 timmar börjar min helg. WIHO! Som jag har längtat.
Idag ska det bli massa mys med mina tjejer. Vi ska fira söta Anki som iofs fyller nästa helg men då jobbar hon, så vi tar det denna helgen istället :) Det kommer bjudas på tortillas och jag ska dricka vin. Mycket snatter kommer det nog bli ikväll har jag en känsla av. Underbart! Får se när jag kommer hem inatt.

Hinner nog inte skriva mer idag tyvärr för när jag kommer hem ifrån jobbet sen så är det mycket som ska göras här hemma sen ska ajg bort till anki. SÅ ja, vi hörs imorgon helt enkelt.
Hoppas ni får en kanon Lördag!




ÅH!

titta vad jag hittat :) Så coola. Ett tortillas bröd med olika motiv. Ja inte ett enda tortilla bröd med flera motiv på alltså utan ja.. Ni får se själva :) Det är rätt grymt faktiskt. Dom kommer från The Great Tortilla Conspiracy.



Hmm, undra om vi får sådana här tortillas-bröd hemma hos Anki ikväll? ;P
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0