Sunny Friday!


God morgon God moooorgon, hör fåglar sjunga glatt God Morgon God morgon i kööööööööör!
Jag hoppas ni är pigga och glada idag mina underbara läsare. Det är fredag, solen skiner och det känns ju underbart! Ska strax hoppa in i en dusch här sen bär det ut på stan. Ska träffa Boo och äntligen hämta upp min älskade efterlängtade bok. ÄNTLIGEN får jag reda på slutet ;)

Sedan blir det en lunchfika på stan. Livet leker och jag ska avsluta eftermiddagen med några timmar på jobbet. Idag kommer äve Anja ner och hälsar på en sväng. Härligt Härligt.
Nä nu får jag rappa på lite här. Tiden bara rinner iväg :)
Hoppas ni får en Underbar fredag allesammans!

XoXo

Kommentarer
Postat av: Cocoon

Vilken fin design du har på din blogg :) Puss

2009-10-02 @ 12:00:35 // URL: http://cocoon.blogg.se/
Postat av: attis

Hej vännen. Hörs som en toppendag. vi har toppenväder här. Kan inte vara annat än glad. Ha en skön helg.

Kramis

2009-10-02 @ 15:01:21 // URL: http://attisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0