The Taking of Pelham 1 2 3



En ny film gjord av Tony Scott och med John Travolta och Denzel Washington i huvudrollerna. Jag hade inte några större förväntningar utav denna film med tanke på att jag inte hade hört så värst mycket om den. Tror jag sett en enda tralier och den minns jag inte så mycket utav. Kan bero på att jag personligen inte gillar att se alltför många traliar på filmerna man ska se, på grund av att dom ofta avslöjar alltför mycket i dom. Men jag blev iallafall glatt överraskad. Jag tyckte filmen var bra även om det kunde bli många långdragna stunder med mycket prat och lite action. Även om action-känslan fanns där. Men den är absolut sevärd.
Filmen handlar om ett kapat tunnelbane tåg och en vanlig mans försök att rädda den hållna gisslan. En action film fylld med spännande scener och ett bra skådespel. Slutet kunde dock varit mer rättvist... Men det är ju bara jag och mina tankar ;)

Kommentarer
Postat av: Saraicg

Söt blogg du har :)

2009-10-13 @ 23:44:18 // URL: http://saraicg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0