Vitrinskåp

Som rubiken lyder så handlar detta inlägg om vitrinskåp.. Låter ju göööörtråkigt, men jag har hamnat i någon slags vitrinskåpsbehov. Jag nöjer mig inte med vilket vitrinskåp som helst, nej då. Jag ska ha ett speciellt. Precis som vanligt när jag försöker få tag i något.. -typiskt- ibland önskar man att man bara kunde nöja sig med ett vanligt svensson-ikea-hem. Men NEJ. Jag vill indreda mitt hem snyggt.. Jag lever i ett "ikea" hem nu och jag trivs inte speciellt bra. Inte min stil direkt. Nåja, tillbaka till vitrinskåpen. Jag har jagat reda på några kort på google som ser ut ungeeefär som det vitrinskåp jag vill ha. Nu är ju bara frågan...


VART FINNS DOM? Är det någon som vet vart man kan få tag på ett sådant här, eller liknande. Det där lite mer robusta stuket. Jag vet en affär som jag känner att jag mååååste åka till. Jag och Sandra var där för något år sedan. Jag verkligen Älskade den affären. Hade kunnat inreda hela mitt hem med möbler därifrån. Kommer dock inte ihåg vad den hette :S lite otur kanske, men jag vet ju iaf vart den ligger :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej,
Fick du någonsin reda på vart det fina vitrinskåpet upp till vänster var köpt någonstans?

Vänligen Alexandra

Svar: Hej Alexandra. Nej jag fick aldrig reda på det tyvärr. Men det är väldigt fint iaf :)
Mvh Bea
Beatrix

2012-10-20 @ 17:40:03 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0