Zzzz...

God Morgon, eller man kanske ska säga god eftermiddag... Hmm..
Jag gick ju inte direkt upp nu men det känns verkligen så. Är helt slut. Förstår inte varför. Jag fick ändå sova 7 timmar inatt.. det borde ju räcka för en dag iaf. Men jag känner mig verkligen helt sjukt slö...
Har varit på arbetsförnedringen idag, eller förmedlingen kanske man ska säga.. Pfs.. Kan iofs vara därför jag är så trött... Dom suger musten ur en där borta.. -suck-

Dagen består nog i stort sett av fika idag. Fast med olika personer. Men först och främst ska jag bli piggare med hjälp av en dusch. Hoppas verkligen det hjälper....

Sen så har sandra fått för sig att hon ska sno något från mig sen.. hmm undra vad det kan vara.....
tål att funderas på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0