Gäsp

usch vad jag är trött... Detta är helt sjukt. Jag hade kunnat somna här och nu om jag bara la mig ner i soffan. Bäst att hålla sig till sittande position en liten stund till iaf...
Efter jobbet idag så stod maten på bordet, gulligt. Så nu när jag fått mat i magen och hunnit smälta det en stund sen kom tröttheten. Så nu ska jag bara ta bort mitt röda nagellack och måla på nytt, mer transparent lack inför imorgon... Sen blir det nog en film i soffan.. Jag orkar iaf inte baka något nu.. ojoj..

Jag vill inte vakna upp imorgon och fatta att det är fredag.. vill inte. Snälla låt mig slippa.. Säg att detta bara är ett dålig skämt..
God Natt!

Kommentarer
Postat av: Leonard

Haha, men jo det är min i alla fall :D Ska byta design imorgon, du får se hur det blir då och vad du tycker! Kan säga att heelt olika den gamla blir den inte, men ändå en bit annorlunda. Ahh du får se helt enkelt!

2009-09-03 @ 21:42:41 // URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: attis

Gomorron vännen. Det har vart en massa problem med bloggarna på blogg.se. Min sida var bara helvit plötsligt. Många andra som klagat oxå. Kanske därför det sett konstigt ut för vissa på din blogg. Ha en toppendag.

Kramen

2009-09-04 @ 07:31:20 // URL: http://attisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0