Hösten är kommen


Hösten är här.... Det syns på min Altan. Alla löv har sakta men säkert börjat färgas röda.. Kylan hänger i luften och det blir allt kallare och kallare på kvällarna.. Snart är kjolen och brunbrända ben ett minne blott... Vet inte hur jag känner mig inför hösten. Det kan väl vara mysigt. Varma stora ströjor, te, varm choklad och mys i soffan. Men sommaren är ändå min absoluta favorit årstid och det kändes som att det blev alldeles för lite av det detta året... Tyvärr... Vad ska man göra då? Förlänga sommaren ytterligare men en utandsresa..? Nej. Jag sparar mig till nästa år då vi åker utomlands med HELA min familjen och massa nära och kära. Det ska bli roligt! :) Men fram tills dess får jag stå ut med hösten, vintern och våren..

Dagen till ära så hade jag Rosetter i håret igår. Var inget speciellt att fira men kände för att ha lite rosetter i min tillvara just denna dag. :) And so on.... Igår jobbade jag, åt middag och sen umgicks jag med mina kära vänner. Blev en hel del kortspelande och prat igår. Några te koppar hann vi med också ;) mysigt värre! Man kan inte göra annat än att älska den balkongen!

Nä nu ska jag göra mig iordning inför jobbet här...

Kommentarer
Postat av: attis

Hösten är så vacker. Tänk bara om löven kunde sitta kvar på träden.

Kramen

2009-09-17 @ 15:28:51 // URL: http://attisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0