I love you, man.



I love you, man
är en film som är hysteriskt rolig. Jag satt och skratta största delen av filmen. En riktigt nöjeshöjare om jag får säga det själv.
Storyn går ut på att man får följa en man vid namn Peter och hans "jakt" på en bestman. Han och hans tjej ska äntligen gifta sig men medans hon har en massa vänner så har han inga. Inga vänner att bjuda på bröllopet och ingen nära vän att utse till bestman.
Den är riktigt rolig och det kommer riktigt bra scener ibland. Love it!
I rollerna ser man bland annat Paul Rudd, Jason Segel, Rashida Jones, Jaime Pressly och många fler..

Kommentarer
Postat av: Erika

godmorgon :D vad händer idag ? :D

2009-09-30 @ 06:41:34 // URL: http://erikavikstrom.blogg.se/
Postat av: Ilona

Åhh en film jag inte sett.. Underbart = )

Nu har jag något att se fram emot ;) hi hi

ha en bra dag!

2009-09-30 @ 10:34:19 // URL: http://minlillafamiljochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0