Kapat

NU äntligen har jag fått tummen ur och gjort det jag skulle gjort för längesen. Jag har total kapat alla band what so ever med min såkallade "släkt". Har ingenting med vissa av dom att göra och vill inte heller ha dom i mitt liv om dom ska bete sig på detta sättet. Den ena är ju verkligen värre än den andra. Verkligen tragiskt att dom ska behöva bete sig så för att få bekräftelse eller vad dom nu är ute efter.. Riktigt tragiskt.. Nästan så man tycker synd om dom. En av dom borde verklgien uppsöka läkare. Och det säger jag trots allt med välmening. För jag tror seriöst något gick fruktansvärt snett för några år sedan. En förlossnings psykos är ju faktiskt inte allför ovanlig. Men får man inte hjälp med det med en gång så kan det lätt hålla i sig.. tyvärr..  Den enda personen jag verkligen, av hela mitt hjärta, saknar är min Morfar. Och han får man inte träffa... Det suger verkligen. Men jag har lite saker i tankarna som jag tänkte göra.. :) Jag vet att allt inte handlar om Facebook men nu har jag tagit bort dom från min vännerlista och blockat dom så dom inte kan lägga sina jäkla nyfikna näsor i blöt. Det känns så otroligt skönt så det finns inte. Vilken befrielse :) Underbart! Att jag inte gjort detta tidigare.

källa

Idag ska jag leva! :)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Låter inte så kul det där.. men du har säkert en bra anledning..

2009-09-18 @ 18:55:53 // URL: http://cornetto86.blogg.se/
Postat av: ronak - PPPIGGELIN.BLOGG.SE '

Åh, fin blogg! ^^

Läs gärna om min dag, och kommentera vad du har gjort idag. Skulle betyda mycket. :)



Kram! =)

2009-09-18 @ 20:52:20 // URL: http://pppiggelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

lite info, förlossningspsykos ligger på ca 1 på 1000 så det är en ganska så ovanlig sjukdom och barnmorskor och läkare följer upp en födsel väldigt noga så chansen att det inte upptäcks är väldigt liten.

2009-09-21 @ 09:44:56 //
Postat av: lotta

hej, jag förstår precis varför man kan kapa banden.. i mitt fall så ska jag alltid ställa upp och vänta på min släkt när dom behöver något men svarar inte på något sätt när jag vill ringa och kolla läget och inte heller blir jag bjuden till kalas, tillställningar mm. nej nu säger jag ifrån... tack för en bra blogg...



2009-10-17 @ 16:10:47 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0