Reklam Problem!

God morgon eller kanske god förmiddag låter bättre vid den här tidpunkten på dygnet... Har fått massa svar ang min reklam i headern och vissa ser inget alls varken i Firefox eller Explorer medans andra ser reklam överallt. I headern, på startsidan, i texten osv osv... Hur fult är inte det då? Gash! Så kan det ju inte se ut heller. Jag vet inte hur jag ska få bort det eller att det ska hamna där det ska vara, alltså på sidan. Är det någon där ute som är lite High-Tech så får ni gärna Hojta till och hjälpa mig :) Vore super snällt. Jag känner mig som bambi på hal is när det kommer till detta.. hmm

Vad hände igår..? Jo jag träffade massa människor. Härliga människor. Fikade med Sandra, Sofia, Anki & Becca. Även Maggan kom förbi en snabb sväng. Sen blev det mat tillsammans med Catta ute på Donken. Fin middag haha! Där ute stötte vi på både Petra och Kristina. Väl hemma så åkte jag hem till Anki och Sandra för lite kortspel och en väldans massa prat. Fick reda på ett och annat så nu blir det andra bullar vill jag lova. Gash! Knarkare ska inte få ha den rätten! Sök hjälp istället!
Väl hemma därifrån så hann jag träffa Niclas en kort sväng sen var det verkligen dags för sängen mitt i natten. :) Så jag hann med o träffa en hel del människor igår vilket kändes skönt. Jag älskar att ha människor i min närhet. Inte lika kul att sitta själv, även om det också kan vara väldigt skönt ibland. Men jag är en social prick som gärna har liv runt mig 24/7 :)

Idag är det jobb som gäller igen.. En snabb sväng sen blir det väl bara till att vara hemma ikväll. Baka lite kanske.. Hmm ja vi får se vad det blir. Men nu ska jag iaf ta mig något att äta så lovar jag att försöka fixa reklam problemet för er som ser det snarast!



Hur ser det ut nu????

Kommentarer
Postat av: Amelie

Precis under detta inlägget var det reklam från trygg-hansa.. :-p

Om det var de du menade, att reklamen hamnar bland dina blogg inlägg.

2009-09-03 @ 13:19:37 //
Postat av: Leonard

Ahh :( Tack så mycket!



VAd konstigt, jag ser ingen reklam alls! Där Bubbleroom ska vara är det bara ett vitt fält, samt "plus i kassan" nedanför annars ser jag inget :O

2009-09-03 @ 14:56:49 // URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Ptja, världen är liten som du säger, men Vänersborg är nog minst i hela världen, så där känner man ju till de flesta :)

2009-09-03 @ 18:01:44 // URL: http://evilmary.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0