Stockholms resan i bilder

Torsdag

Eftersom min bror bor i botkyrka kommun så tycker jag det är lika roligt varje gång man åker förbi 'botkyrka'-skylten. hehe hej och välkommen till Ghettot haha! :) nej då det är faktiskt ett fint område där han bor. Jag måste även skryta lite med att jag faktiskt körde helt själv till Stockholm :) Bland alla bilar och galna stockholmsbilister.

Fredag




Fredagen började men en tur in till stan. Shoppade lite, lunchade och gick runt i gamla stan, söder osv.. På kvällen blev det utgång med Rickard och mina två bröder. Åt god mat och dansade in natten. Underbart! Bilderna får tala för sig själv. Bilden som får avsluta min fredag är den på brorsorna, så klockrent. Båda hade spillt kaffe på sig inne på Mcdonalds innan vi åkte hem. HAHA ser riktigt stiligt ut.. Skoj var det iaf.

Lördag och dags för Stockholm Ink Bash
Lördagen bestod även av en tur till stan och en fika med Anton. Men blev inga kort där inte.


Bjuder på en liten film från lördagen med :)

Kommentarer
Postat av: jeanette

Ser ut som att ni hade en kul helg i Storstaden :)

2009-09-02 @ 13:49:15 // URL: http://cornetto86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0