3 VS Tele2

HAHAHA ibland så bara älskar jag tv-reklamer. Kan sitta och kolla på tv och verkligen vänta på vissa speciella reklamer så man kan få skratta lite. HAHA speciellt när dom kan med och "driva" med sig själva och göra allt på ett roligt sätt. Skrattar så tårarna sprutar. Faan vad roliga dom här två reklamerna är! HAHA
Eller så är det bara jag som har jääävligt låg humor men ärligt hahah först "va faan va det?" och sen " NoOOthing!?" HAHAHAHAHAHHHHA jag dör av skratt här.  Älskar dom!

Började med att 3 gjorde en reklam med tele2-fåret ( eller som 3 själva påstår att det är, en get) haha!
Så jävla bra -Va faaan va det?

Tele2 svar till 3 är ju bara så klockrent. Älskar det där jävla fåret alltså haha! Får mig alltid att skratta. Tele2 gör helt klart bäst telefonreklam Ever! HAHAHA
Kolla speciellt tiden 0.22 HAHAHAHAH NOOTHING! HAHA och den minen OMG!

En annan tele2 reklam som också är sjukt jävla rolig är denna. -haha- ett svart får som solar haha! ASG


Och med detta vill jag alltså ha sagt.... ja inget egentligen, bara att dom är sjukt roliga Eller så är det som sagt bara jag som har så sjukt dålig humor haha!

Kommentarer
Postat av: jennifer

hahaha så sköna är dom :D

2010-05-05 @ 19:31:21 // URL: http://sameoldjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0