bojkottar Facebook (snart)

God Morgon på er! Idag är det äntligen fredag, som jag längtat (speciellt till typ 19.00-tiden ;) hehe). Sista arbetsdagen för denna veckan för imorgon är det 1 maj. Helt sjukt vad fort tiden går.. om 30 dagar fyller jag år.. ojoj.. Tiden säger bara swooosh..

Men det jag egentligen skulle få ur mig idag var min ilska mot AssBook !

Dom har ju haft och verkar fortfarande ha en jävla bugg jävel någonstans i deras system som dom tydligen är för lata för att fixa (idioter), för man kan ju inte göra nått. Jag blir galen! Hmm är man för beroende av facebook då tro? HAHA! Jaja, kanske skulle ta mig en facebook-paus snart så jag inte flippar ur såhär varje gång FB inte fungerar som det ska. HAHA! Det är gott att jag kan skratta åt mig själv iaf..
MEN hoppas verkligen dom fixar det fort...

dags för frukost snart då, sen jobb, sen stenugnsund, agera flytthjälp, kramas, kanske grilla lite, lördag, göteborg, grill,öl, skratt, myyyyyys :) en fin snabbgenomgång på helgen. -hehe-

Kommentarer
Postat av: Sandra Dee

Det verkar som de byggt om facebook lite.. fattar ju nada med vissa.. jaja

2010-04-30 @ 11:55:14 // URL: http://sandradstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0