Bra dag!

Ojojoj vad ovanligt pigg jag är idag. :) konstigt och ovanligt men det känns skönt. Har redan varit uppe ett tag och hunnit duscha, ätit frukost, kollat mailen och mycket mer. Man kanske skulle börja gå upp lite tidigare i fortsättning. Riktigt skönt ju.. men det är ju iofs bara när man är pigg.. hmm jaja :)
Idag står ännu en hård arbetsdag framför mig men just nu känner jag att det inte gör så mycket. Måste ju lägga all min energi på något och då är ju jobbet perfekt :) Vi håller på för fullt med alla förberedelser inför morgon dagen nu, då det smäller till på riktigt.
Våran butik ska byggas om!

DRESSMANN - Nordens största kedja för Herrkläder!

Så det ser verkligen ut som tredje världskriget på jobbet nu. Saker och varor ta mig faan överallt. Men det kommer bli så fint när det väl blir klart sen så det är det värt även fast jag blir lite lätt störd... haha! Och enligt planeringarna och cheferna så ska det vara klart imorgon :O HUR tusan ska vi hinna det undrar jag då.. men men.. Det blir en lååång dag imorgon 07.30-20.00 för att vara exakt ;)
Kommer nog vara halvdöd imorgon haha! göööött.
Nä nu ska jag ta tag i disken här hemma, sen mitt hår och sen mig själv och sen fara till jobbet för ännu en dag i röran ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0