ett gott skratt förlänger livet sägs det

....i så fall kommer jag nog leva i 100 år efter detta.
Jag finner inga ord! har skrattat så tårarna sprutat här i kväll ----> Sandras blogg förklarar en hel del ^^

Har Precis pratat med R och fått sagt godnatt och saknat lite.. Men imorgon blir det till att åka dit och spendera helgen på västkusten. Så gott. Hoppas vädret kommer med sol bara så det kan bli grillning och lite öl kanske.

Känner att jag haft en riktig slappar-dag idag. Inte gjort speciellt mycket. Kom inte utanför dörren förän runt 4 tiden på eftermiddagen. Jösses. Så får det ju inte gå till. Fick iaf fikat med mina hjärtan Catta & Sandra. Sen åkte jag hem till mamma en snabbis också. Fick hämtat min tvätt och tjatat lite. Ja, hon tvättar fortfarande åt mig ibland. Bara för att jag har världens bästa mamma :)
och det bästa av allt. Jag åt pizza idag. jaaa! Inte ätit pizza på 100 år känns det som så den satt som ett smäck ;) blir bara lite extra sit-ups imorgon men det är det värt. Oh så gott det var.

Nä nu ska jag snart släcka ner här och försöka sova lite..
Ni får sova så gott gullungar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0