på begäran

Oj
nu har jag inte bloggat på ett tag ser jag och skäll har jag fått ;) Men har inte riktigt haft orken eller lusten att skriva det senaste heller. Har haft annat för mig. Roligare saker ;)
Har nog fortfarande ingen större lust känner jag. Bloggtorka kanske.. Inget direkt att skriva om så då blir det väl så antar jag. Har iofs spenderat mer o mer tid ute mot kusten. Mmm mys skulle man ju kunna säga. Allt blir så jäkla mycket finare så fort man kommer ut emot kustremsan.. Bättre väder, massa sol, havet, dofterna.. allt.. Jag gillart och man mår bättre i både kropp och själ... konstigt det där men så är det. Varje år sedan jag var nyfödd har jag spenderat sommrarna ute på västkusten. kanske därför man gillar det så mycket.. I don´t know.. Men sluta med det lär jag ju inte göra direkt. Och har en känsla av att det kanske till och med blir mer i år ;)

man blir ju varm i kroppen av att bara se det på kort.
ÅH ge mig sommar nuuuu!
Sandra, det får bli en räkfrossa eller 2 i år med!!! :D

Kommentarer
Postat av: Sandra Dee

Nån kanske det blir. Men dina nya vänner tycker inte om mig så lär ju inte hänga så mycket med dig på kusten ändå :P

2010-04-16 @ 01:46:01 // URL: http://sandradstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0