Drömbilen

Har precis haft min kära bror på besök över en kopp kaffe. Vi satt och kollade på lite bilar eftersom jag har tänkt att köpa mig en ny. Hittade en hel del drömbilar kan jag säga. Men just nu får det vara just det -drömbilar. Får nog ta och leta efter något liiiiite billigare än de jag egentligen vill ha. Men någon gång ska jag komma glidandes i någon utav dessa pärlor. ojojoj.. :) jag drömmer fint ja :)

Den nya Chevrolet Cruze ligger inte dåligt till. PLUS att den är rätt billig. En sprillans ny bil med massa tillbehör för under 200.000... Det tycker jag är billigt iaf :) Snygg är den också.. Åh!


Ett annat märke som inte heller ligger så dåligt till är ju en Dodge. Och inte vilka dodge-modeller som helst utan både challenger och charger. Mums vilka bilar. Där är min dröm kan jag säga.. ojojoj.. Hade någon kommit med en sån till mig hade jag nog vart såld på 5 röda :D (helst V8-motor tack ;) haha)
Dodge Challenger SRT-8
GE MIG Åh kan se mig själv i denna alltså! mygoooood


Eller varför inte en Dodge Charger :)


MUMS!
Men mest av allt vill jag nog ha en challenger. Oh Vill helst bara skrika rakt ut när jag ser den....! Så min absoluta drömbil är iaf en dodge. Har alltid varit och kommer alltid att vara.. Grymma, snygga bilar. Muskelbilar is the shit så är det bara! :) Och säger ni något annat är ni ute och cyklar hehe ;)

Nu ska jag fortsätta mitt drömmande här hemma genom att dregla över alla bilder.
Kanske ska försöka få i mig en liten matbit eller två också sen får jag se vad som händer. Kanske det blir en liten åktur

Kommentarer
Postat av: Björn

Skönt o höra att du har helt rätt smak =)

2010-04-05 @ 20:41:34 //
Postat av: Henrik Olsson

En drömbil för mig hade varit något jeepliknande... men jag bor också mitt i skogen, så det skadar inte att ha lite större, högre och starkare bil =P

2010-04-07 @ 10:25:42 // URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: maria

gud vilken fin bloggdesin! kram :)

2010-04-07 @ 11:46:24 // URL: http://diez.blogg.se/
Postat av: djustd

Allt bra med dig? Några planer för fredags kvällen? Kram :)

2010-04-09 @ 00:28:47 // URL: http://djustd.blogg.se/
Postat av: nathalie

du har grym smak!

2010-04-18 @ 10:30:57 // URL: http://smashedup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0