Garaget

Ännu en dag i garaget. Här klonkas, donkas, skruvas och pillas det för fullt. Det tror jag även att det gör i många andras garage just nu också. Allt för att hinna klart till den stora bilträffen i söder.. Självklart pratar jag om Vallåkra. Men självklart är det mycket som ska krångla och bråka också. Tycker faktiskt lite synd om min älsk emellanåt.. :S Han sliter som ett djur och Martin är en guldklimp som hjälper honom så mycket han bara kan och ändå så ska saker o ting krångla.. Folk som lovar saker hit o dit men inte håller det, saker som fattas, saker som inte får plats och mängder med andra grejer.. listan kan nog göras lång vissa dagar.. Men vi håller tummarna, har hoppet uppe och hoppas på det bästa iaf.. om den inte blir klar är det ju inte hela världen, bara att vi får ta en annan bil ner, men tror plutt hade tyckt det vart skoj att få ner den iaf..
Jag håller alla tummar o tår för att det ska gå bra iaf.


Älsklingens bil på Vallåkra förra året

Lite skillnad ifrån detta året ;)


bilderna lånade ifrån Vallåkraträffen

Kommentarer
Postat av: Malin

Fin blogg du har :) Allt bra?

2010-08-17 @ 15:02:52 // URL: http://onlymaliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0