Då var man på tåget igen då som sakta men ...

img_0448 (MMS)

Då var man på tåget igen då som sakta men säkert rullar mot Göteborg och jobbet. Blir en heldag idag med. Men imorgon både börjar jag sent och slutar tidigare :) hehe underbart på en fredag! Men något jag upptäckte idag är att det inte är så bra för mig när hjärtat mitt har sovmorgon. Då struntar jag i när min klocka ringer och snoozar flera gånger och bara ligger kvar och myser. Så blev det idag... Resulterade i att jag höll på att komma försent till tåget. Men som tur var så var tåget i sig försenat det med hihi. Ödet? Men jag hatar att stressa på morgonen. Verkligen hatar det! Så summan av kardemumman är helt enkelt att när plutt har sovmorgon försover jag mig hahah! illa.. Well well.. Hoppas verkligen den här scen går fort! Hoppas verkligen det, är sjukt trött efter för lite timmar sömn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0