En helg

Sådär ja, då var julen över för denna gången och nu planeras det för fullt inför nyår istället. :) Kommer bli så jäkla bra tror jag. Ska ta och ringa tjejerna någon dag nu också bara o se om vi ska planera något innan när grabbarna är iväg och bastar :) Firade ju som sagt min jul uppe i Sälen/Lindvallen tillsammans med min mamma, bror och styvpappa. Åkte i onsdags och kom hem igår. Med en smula mer träningsvärk än när jag åkte :S måste börja träna efter nyår. På riktigt. Haha. Well well. Kommer slänga upp lite bilder ifrån helgen senare. Ska försöka idag efter jobbet. Om jag inte är alltför trött. Första dan på jobbet efter helgen och det är mellandagsrea = galningar ! Folk blir ju som tokiga bara man sätter upp lite röda priser. Sjukt. Men men nog om det. Vi hörs lite senare gott folk.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0