Fy fasiken var arg/irriterad jag är nu. Si...

img_7369 (MMS)

Fy fasiken var arg/irriterad jag är nu. Sista minuterna på jobbet fick verkligen mitt humör i bott. Vi hade några få kunder kvar i butiken, hade låst dörrarna för att vi hade stängt (!) när det helt plötsligt börjar dunka på dörrarna helt hysteriskt.  Kollar dit och det står ett gäng med ungdomar där.. Vi visar på klockan och gestikulerar att vi har stängt men dom ger sig inte.. Sen ska jag släppa ut en kund ifrån butiken som var kvar och vad gör inte skitungarna då. Jo knör sig förbi mig och bara " vi ska ha en skjorta" och jag vänlig i början. "vi har stängt" men tror ni dom lyssnade eller?!?!?! Nä, jävla blattar! Faan Vad förbannad jag blev. Dom betedde sig riktigt jävla illa och mitt temprament blev inte bättre. De få kunderna som var kvar i butiken utöver idioter blev riktigt rädda. Stackars människor. Jag hatar verkligen sånna som dom, som inte kan respektera andra människor eller respektera tider!! Faan alltså! Så nu fick jag ur mig lite ilska iaf men jävlar. Mig moppsar man inte upp sig mot. Jag skulle drämt igen dörren i nyllet på dom!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0