Gooooooooo

Mooorgon i stugan! :D
Är på strålande humör idag! Kan bero på att det faktiskt äntligen är lördag! Som jag längtat! Wiiie! :)) Ska ju iväg på en familje-grej idag. Min och Rasmus familj ska åka iväg och ha det supermysigt hela dagen. Men det ska tydligen med en person till som jag blev lite fundersam över men men.. det skulle ju vara en familje grej..så varför ska * med? hmm jaja! Orka. Jag ska ha det mysigt idag iaf! :D

Men innan vi har kommit så långt så ska jag äta klart min frukost, hinna städa lägenheten lite, duscha, göra mig iordning och invänta att älsklingen slutar jobbet och kommer hem. sen ska vi vänta på att mamma och christer kommer hit till std :)

Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0