Jackjakt

Alla snackar om hur kallt det är på hela facebook denna morgonen.. minus hit och minus dit.. jag kommer väl frysa ihjäl när jag går utanför dörren.. sen att man måste kämpa som en idiot för att få bort all frost på bilhelvetet gör ju inte direkt saken bättre.. hmm Kanske inte är lika kallt här i std.. solen tittar ju framm iaf :) Alltid något.

Men hursom så ska jag iaf på jackjakt idag! OhYes. ska åka iväg om drygt en timme och möta upp mamma på Torp så borde egentligen sätta lite fart istället för att ligga i sängen och blogga höhö
förlåt mammi om jag kommer försent sen ^^
Men jag har fortfarande inte bestämt mig för vilken jacka jag vill ha.. Har beslutsångest.. Vill inte köpa en jacka för över 1000 spänn som inte värmer.. då är det väl bättre att lägga lite extra och få en som jag VET är varm.. eller? Men det är väldigt mycket pengar... hmm får se vad dom säger sen ;)
Detta är iaf några jag väljer emellan.. men vilken ska jag ta??


'

hmm ja det är frågan.. massa päls-mindre päls-ingen päls....helst av allt vill jag ha päls.. det känns varmare då på något sätt, sen kan man ju faktiskt oftast bestämma om man vill ta av den eller inte.. jaja.. det återstår att se vad jag kommer hem med i eftermiddag :)
NU ska jag hoppa in i en varm dusch och börja göra mig iordning!
HEj så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0