Måste bara börja med att tacka alla som va...

img_0678 (MMS)

Måste bara börja med att tacka alla som var med igår! Hade en riktigt trevlig dag/kväll. Blev lyckat trots att det var ungefär en miljon folk på liseberg :S kan ju tipsa om att INTE åka till jul på Liseberg en lördag om ni inte vill slå er fram. Jösses vad folk. Men vi fick se tomtar och renar och allt sånt ändå. Supermysigt!! Men idag är det söndag och det är underbart väder. Kallt men fint! Är på väg till jobbet för att avverka några timmar med Goa Ellen :) men sen bär det äntligen av mot vargön och Vänersborg. För idag kommer min älskade fru hem!!! Äntligen !! Kan inte förstå att hon redan har varit i värmen i 4 veckor!?! Vad hände? Tiden gick skit fort. Men inte mig emot. För nu är hon snart på svensk mark igen. ^^ är som ett barn på julafton. Bara om några timmar... Åh vad jag ska kramas! :)) sen ska jag sova hos mammi inatt också. Kommer bli tomt att inte få somna i älsklingens armar men jag vill inte riskera nått genom att åka hem i halkan sen i natt. Så bättre att ta det säkra före det osäkra. Det är som mormors mamma brukade säga; bättre att komma senare än att inte komma alls... Och hon hade så rätt så rätt :) nä nu ska jag njuta lite av lugnet innan jag börjar jobba. Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0