Nu är det nära!! Idag är det som gäller :)...

img_0679 (MMS)

Nu är det nära!! Idag är det som gäller :) åh jag är så glad! Idag kommer denna sköna hönan hem! Hem till oss i kylan efter 4 veckor på Teneriffa! Fattar ni eller?! Vi har inte fått träffats på 4 vekor! Det är lång tid för oss isär. När jag bodde i Vbg gick det nog inte ens så länge som 2 dagar innan vi sågs.. Man blir änna beroende ;) hehe men idag äntligen kommer hon hem igen så hon iaf är på svensk mark. Lite lättare att träffa henne då ;) så här ska kramas och pratas när vi syns sen. Det kommer bli en sammankomst hemma hos Anette och B-Å, sandras päron. Där bjuds det på 3-rätters, värme, skratt, dricka för den som vill av oss som är där och bad i tunnan :D kommer bli underbart!!! <3 men först ska jag snabbt förbi min mor och sen hem till Anja för lite mys och prat! Har nog en del att prata om ;) idag är jag en glad skit :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0