Back home

Har ju inte sovit hemma i natt ;) men nu är jag tillbaka hemma iaf. Oh uppdatering; fick mina amerikanska pannkakor till frukost iaf. tack snälla! Gud så gott det är. Hade nog kunnat leva med att få så god frukost varje morgon.. fast då kanske det blir uttjatat till slut.. hmm aja. Nästa gång får vi ha lönnsirap på så söt blir glad! :)

Blev inte så mycket gjort idag ändå. Kom inte ut i friska luften förän runt 5 tiden.. Då blev det ut till MAxi en snabb sväng för lite varor, sen lagade vi mat och sen åkte vi in till biljarden och satt och tjatade med Carina i ett par timmar. Nu sitter jag här hemma på sängkanten och känner att jag inte gjort nått alls på min lediga dag! HAHA typiskt men men.. Det kommer fler dagar som tur är..

Fa-an vad jag hatar att inte kunna få iordning ordentligt.. Får spärr.. jag vill få min soffa så jag kan börja ställa iordning, kanske få upp en eller några tavlor, köpa blommor, få en jävla tv-bänk som tydligen ska vara omöjlig att få tag på och ja... bara komma iordning! Men på torsdag då kommer det bli bättre. Och jag har världens bästa vänner som kommer att hjälpa mig med soffan, fast dom kommer väl hata mig sen :P 700miljoner trappor upp och ingen hiss haha! Usch vad hemskt.. men det klarar dom, starka karlarna :)

Nä nu ska jag hoppa in i en dusch och sen krypa ner under täcket och kolla på ett avsnitt av heroes innan det är dags för mig att blunda.
natti gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0