Crazy Summer

Det kan komma o bli en av dom bästa somrarna på väldigt länge :) Om allt går som planerat och om plånboken tillåter det så kommer jag vara rätt upptagen i stort sett hela juni. Får ta semester då. haha XD Festivaler hit och spelningar dit. Åh det hade varit så jäkla skoj. Sitta i solen under Sweden Rock med grym musik och grymt folk och sen åka vidare till Göteborg för West Coast Riot i år igen och sen MetalTown.



Tänka sig.. Jag sitter och dagdrömmer om bättre tider, bättre dagar, varmare dagar 2010. Det är fortfarande bara ett KANSKE men det hade vart så jäkla kul att få kunna gå på alltihop. Något av dom ska jag iaf gå på. Helst av allt vill jag verkligen ta mig till Sweden Rock. Men dom biljetterna kostar 2390:- för 4 dagar och dom är snart slutsålda.. Dags att sätta igång o spara pengar PRONTO. Kan ju önska mig en sån 4-dagars biljett i födelsedagspresent. Fyller ju ändå 25 så det hade vart en bra present ^^ Dom andra festivalerna/spelningarna är inte såå dyra men det är fortfarande pengar som inte finns i min plånbok just nu iaf.. Sälja bilen får jag göra hahah! Jag förtjänar och SKA HA en rolig sommar i år. En sommar med upplevelser om jag så ska behöva uppleva sakerna själv :) It´s gonna happend!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0