Fullt Upp!!

Dagens Låt


Förlåt för kass uppdatering de senaste dagarna men jag har haft fullt upp med lägenheten :) Fixar och donar hela tiden i stort sett och har knappt tid över till något annat, som bloggen tex...
Men jag lever iaf och har som sagt fullt upp men snart kommer jag iordning och då kommer jag även tillbaka hit.
Har varit och shoppat ännu mer idag. Massor till lägenheten. Att det kan vara så kul att köpa nya handdukar !? :O haha! Jaja! Nästa vecka kommer soffa och då kan jag slänga upp lite kort på myslyan :)

Nu ska jag köra hem Petra sen får vi se vad natten har att erbjuda ;)

Kommentarer
Postat av: Veronique

Sjukligt bra låt!

2010-02-05 @ 19:59:20 // URL: http://www.improveme.se/veronique

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0