GULD-gossarna



ETT steg närmare OS-Guldet. Inte fy skam det inte. Faan vilken härlig match. 2-0 mot Tyskarna. Bra jobbat gubbar. Damernas match ska vi inte ens prata om....... faan vad pinsamt. Jag har sagt det förut och jag säger det igen, Tjejer ska INTE spela hockey!! jösses....

iaf, tillbaka till pojkarna. Nästa match är mot vitryssland.. Den kommer nog inte bli lika lätt. Ryssarna är heta på gröten och alltid så förbannat snabba.. Men hoppas dom klarar det också :) Sen har vi en bra spännande match på söndag!! OJOJ jag kommer sitta fast-klistrad framför TVn. Sverige-Finland..... Oohhh Den får man bara inte missa! Kanske ska ta sig ett par kalla till matchen på söndag också. mjo tål att tänkas på ;)

Nä nu ska jag försöka varva ner efter våran svenska seger. Sen får det nog bli lite sömn..

Kollade ni på hockeyn i natt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0