Hejja Sverige!!

Idag har jag hunnit med rätt mycket faktiskt. Får väl tacka gubben från vbg bostäder då som väckte mig imorse. Annars hade jag väl inte kommit upp i tid kan jag tänka mig.. Nu kom jag ju upp skapligt iaf..
Började ju som sagt dagen här hemma sen for jag vidare hem till Sofia på en morgonkaffe och lite tjat. Var faktiskt längesen vi bara satt. Var gott. Efter det åkte jag och Sara ut till Överby för att hitta en jacka åt damen men inget dög ;) hihi. Sen fick jag avrunda dagen hemma hos Anja tillsammans med mina tjejer Sandra & Anki.

Vi hade lite myskväll med bullbak och annat smått och gott. Sen åt vi naturligtvis upp en hel del bullar tillsammans med mjölk framför Tvn :) Bullar med mjölk är ett måste. Mm så gott. Iaf, Real Housewifes gick ju så det fick man ju absolut inte missa.. Tydligen sista avsnittet idag också vilket var lite synd.. Vill ju veta massa mer som inte kom fram idag.. men men, vi får väl Googla haha!

Nu sitter jag här och väntar på att Hockeyn mellan sverige och tyskland ska dra igång men TYDLIGEN så börjar inte den förän 01.30... suck.. Men då hinner jag säkert plöja igenom några avsnitt utav Couger Town och bläddra lite i mina nya STM tidning som kom idag innan det drar igång :) Ja så får det bli.

Kom igen nu Grabbar. Nu tar ni detta! Hejja Sverige!!! :D

Kommentarer
Postat av: jennifer

tacktack! :D

2010-02-18 @ 00:18:03 // URL: http://sameoldjennifer.blogg.se/
Postat av: anna

kikar oxå på d... men sen gick jag in på bravotv.com å sökte på real new jersy.... å då har tjejerna bloggar... läs där=) massa bra=)

2010-02-18 @ 08:31:07 //
Postat av: jennifer

nu blev jag sjukt sugen på bullar, haha! :)

2010-02-18 @ 13:38:16 // URL: http://sameoldjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0