Late Nights

Usch vilken seg seg morgon det har vart idag.. När klockan ringde fattade jag nog inte ens vad det var sm lät först.. så trött. Jag måste verkligen vända på dygnet igen. Somnar inte förän runt 4-5 tiden på nätterna och har vart så i några dagar nu. Fyfyfy! Idag får det iaf bli ändring på det. Hoppas att jag kommer vara trött ikväll bara.

Oj klockan är redan över 13.00 så snart är det dags för mig att ta mig till jobbet. Hur vet jag inte än. Om jag ska gå eller om jag ska ta bilen..? Men det lutar mot bilen faktiskt, om jag kommer ut vill säga. Måste tanka i lite bensin i såfall och sen halka in till stan men då slipper jag ju kylan iaf och jag slipper gå fram och tillbaka sen när jag slutat. Ska ju förmodligen fika med hjärtegullet idag och sen åka ut till Vargön. Blir middag och säkert en film hemma hos Anja idag om jag inte minns fel..

Aja nog babblat av mig, måste skynda mig nu. Ligger redan bakom schemat känner jag..
Hurry Hurry

Kommentarer
Postat av: jeanette

Vända på dygnet är jag oxå väldigt bra på, men så fort man börjar jobba igen, så vänds det tillbaka :)

2010-02-24 @ 16:39:06 // URL: http://cornetto86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0