Lugn helg

Jag har haft en riktigt underbar helg må jag säga, lugn men rolig ändå :) Vi kan vi också ibland. Igår samlades vi alla tjejer hemma hos Sandra och åt lite tacos, ostbricka och annat gott framför Melodifestivalen. Riktigt mysigt. Hade en riktigt trevlig stund. Vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord, skrattade och pratade lite till ;) Efter Anja och Anki hade åkt hem till sitt så blev det läggdags för mig och S. mys pys. Ibland behöver man lugna helger och det var riktigt skönt att vakna på en normal tid på en söndag för en gång skull.. Då går inte hela söndagen till spillo. Så idag har vi fått uträttat en hel del faktiskt. Har hjälpt sandra lite idag också med diverse saker och ska tillbaka imorgon igen, till mitt hjärta.
TACK för en underbar helg tjejer!

Imorgon är det tillbaka till vardagen igen och dags för jobb, sen är jag ledig på tisdagen, jobba på onsdag och sen får jag min soffa på torsdag!! :D wie

Sen har jag min hemliga grej i helgen.. *spännande* men det får ni veta mer om längre fram :)

Nä nu ska jag lägga mig och kolla på några avsnitt av heroes se får det vara nog för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0