MeltDown No6

God Morgon!
Idag är det lördag, dagen jag har längtat efter hela veckan! :) Äntligen. Det är nämligen dags för den årliga tattoomässan i Trollhättan. Förra året när jag var där blev det en liten söt diamant på ringfingret men detta året lär det inte bli någonting alls. Har inte riktigt plånboken till det utan sparar till större projekt :) Ska iaf gå dit med en hel hög med underbara människor, kika runt, ha skoj och dricka en väldans massa öl. Hehe! Så idag blir det inte så mycket fler inlägg än detta. Idag kommer bli en rolig dag. Det känner jag på mig. Lyckan är på topp! :)

Men först ska jag ta mig till jobbet och avverka några timmars jobb sen är det helg även för mig Wihoo!
Hoppas att eran lördag blir bra. Det kommer iaf min bli :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0