Naturkatastrof!

Ja det är helt sjukt det här.. Vilket oväder vi har fått.. Våran lilla stad är nu begrav i snö. Allt bara yr omkring, bilar fastnar, folk blir insöade, linjetrafiken är slopad och Arenan värd nästan 300miljoner har fått taket inrasat pga snön! Tack för den då! Våra skattepengrar kommer gå fint till det. Helvete. Hatar Arenan! -suck- Dom pratar tom om våran stad på Rapport.
Det är verkligen kaos här. Naturkatastrof har man fått höra.. Helt sjukt. Varför just VI! Vad ska detta betyda? Någon vill ju säga oss något riktigt allvarligt, men VAD?!
Men jag blir orolig. Får en klump i magen. Tänk på alla tak. De finns de som jag känner som kanske inte kan skotta sina tak just nu. Vad händer med dom? Tänk om det rasar in.. Faan! Äckelsnö!
Orkar inte med mer snö nu. På väg till jobbet fastnade jag med bilen i alla snödrivor. ett stort TACK till de snälla underbara människorna som stannade för att hjälpa mig. Ni är guld värd allihopa! På hemvägen kom jag knappt hem då heller, med nöd o näppe.. Så nu när jag äntligen är hemma i värmen och så kommer jag inte gå utanför dörren innan det är vår ute.. Jobbigt bara nästa vecka då jag måste jobba.. Men bilen kommer jag att lämna hemma.. -suck-

Nu ska det iaf bli lördagsmys.. Dock med ensam men får väl kolla igen en väldans massa film :)

VÄNERSBORG VÄDER 
 
bild lånad av TTela.

Kommentarer
Postat av: malmöpågar

hahahah tur d kom upp riktiga byggare nu då::::D

2010-02-20 @ 18:52:42 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0