Party-rus

Haha, hade fått en kommentar från "malmöpågar". Undra vilka det kan vara hehe. Nä skämt å sido. Ja det var ju tur att ni kom upp även om ni inte har skottat fram min bil än :P hehe

***

Blev inte så mycket med den mysiga ensamma hemmakvällen igår som det var tänkt. Jag trodde att jag var insnöad men vips så var jag kidnappad och befann mig i stan :) Inte jag som körde iaf så det var inte lika farligt då. Blev iaf lite party. Hemmaparty till och med. Var längesen man bara satt hemma hos någon och drack, hade skoj osv.. Men så blev det och skoj hade jag. Tack för igår :)

Eftersom jag hade så skoj igår så känns det ju idag iaf. Mitt lilla huvud dunkar väldigt högt emellan åt.. Inte kul.. Men nu har jag iaf min alvedon-kur så hoppas det värsta släpper snart..
Ska ta det lugnt resten av dagen sen kanske åka ut till Vargön och sova där. Är ju faktiskt hockey i morgon bitti så vi tänkte gå upp och kolla på den klockan 6 imorgon :) Meeen vi får se hur långt jag orkar ta mig och så.

Nu får det bli lite mat (igen) och en film eller 7..

Kommentarer
Postat av: Evelin

Skulle gärna tagit emot lite extra snö, men jag har redan sagt till mamma att jag ska ta från dem, så kan ju bli lite mycket om jag tar från flera håll... :D

2010-02-21 @ 19:28:06 // URL: http://evelinux.blogg.se/
Postat av: FRIDA

Vsg^^

Allt bra?^^

2010-02-21 @ 20:10:02 // URL: http://fridaalind.blogg.se/
Postat av: FRIDA

Vsg^^

Allt bra?^^

2010-02-21 @ 20:10:09 // URL: http://fridaalind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0