Percy Jackson!


Vilken mysig dag jag haft idag trots all snö! Började dagen med att fika/äta frukost på fiket med några av mina favorit tjejer Sara, Anki & Petra. Blev en hel del tjöt om allt mellan himmel och jord. Tösabetor :) Sen var det dags för mig att jobba i några timmer för att sedan åka ut till köpcentrat med Petra och inhandla lite nödvändiga prylar. Rengöringsmedel, mattor och annat krafs. En annan rolig sak som hände var att när jag och petra kom ut från McDonalds så hängde det en nallebjörn på min bil. HAHA! Någon som hade satt fast den i handtaget.. Vet inte varför och vet inte vem. Lustigt det där. Vi fick ju skrattat lite iaf haha

Efter snabbturen ute på Överby & Donken så blev det in till stan igen och träffa mina underbara. Det var nämligen dags för mig, Sara, Sandra & Petra att gå på biooo! :) Och inte vilken bio som helst utan Percy Jackson och kampen om åskviggen. :) Glad glad glad. Den var bra, som jag trodde. Men den var lite lätt förutsägbar och man fattar så väl att det kommer komma en två. Men det gjorde ingenting. Rolig var den också. Mmm mums :)

well well that´s my day.
i snabba drag iaf. Nu är det dags för mig att sova strax. En hård dag som väntar imorgon. Våran varuplacera kommer till jobbet så då blir det att göra :) Skoj det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0