Snooza


Min väckarklocka har ringt ett tag nu men har tryckt på snooze ett antal gånger. SÅ gott att snooza på morgonen :) Men känner för att dra täcket över huvudet igen. Utanför fönstret och de nerdragna persiennerna så hör man bara en väldans massa skrapande.. vilket bara betyder en sak.. Snö. Massor av snö. Vill inte titta ut genom fönstret och se den där jävla snön längre. Jag vill se grönska, blå himmel, sol, blommor... åh..

Nä nu ska jag ta och pallra mig ut från det varma täcket och ut i skitkylan.. Snart börjar jag jobba så måste väl åka en stund innan för att borsta bort snö, skrapa rutor och hata sveriges väder ltie till..


Hoppas ni får en bra onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0