sovdags?

Nu är natten här igen och jag är fortfarande vaken.. -suck- varför kan jag aldrig lägga mig i tid, eller somna i tid rättare sagt. Legat i sängen sen 12... Aja,  hoppas jag somnar snart. Ska ju upp och jobba imorgon.

Längtar så tills nästa vecka. Då kommer det ju att hända massor med skoj. Allt kan jag inte säga här och nu utan det får vi nog vänta med och se ;) Ja precis, se. Ni kommer att se mig runt om i sverige :) men min soffa kommer ju iaf. Har fixat bärhjälp idag med. Mina gossar. Så snälla så. Får väl betala dom i öl och mat eller något haha :)

Var hemma hos Sandra en sväng förut idag med. Fick god mat och sen åt vi kladdkaka med glass som Anja hade med sig. En riktig mysfredag med andra ord. Morgondagen blir även den lugn skulle jag tro. Det blir till att bänka sig framför Sandra nya STORA tv och kolla på Melodifestivalen och äta massa gott. Kommer säkert att bli en del kackel också, det är det vi är bäst på ;)


Natti Gott

Kommentarer
Postat av: Evelin

I Sverige? Vilken diskriminering, jag vill SE i Norge också!

2010-02-07 @ 00:57:30 // URL: http://evelinux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0