100%

SLAPP-SÖNDAG :)
Åh idag har det varit en seg seg seg dag. Har bara haft soffläge i stort sett hela dagen hehe Väldigt skönt om du frågar mig.  Och välbehövligt efter igår. Har nog träningsvärk i magen skulle jag tro -aj- haha! Men skoj hade jag iaf. Alltid har man skoj när man omringas av underbara människor.
Imorgon börjar iaf verkligheten igen och då ska jag ta tag i en hel del grejer.. -puh-  Men än så länge är det Söndag så det resulterar endast i en sak. Att koppla av och andas ut efter helgens bravader :)
Har iaf hunnit med en lite hög med filmer idag. Först kollade jag på Race to witch Mountain sen 500 days of Summer och sist men inte minst The Orphan.


Tänkte att jag skulle hinna med några filmer till idag innan det är dags att sova men först ska jag nog ta och passa på o hoppa in i duschen sen skriva klart lite papper inför imorgon.. Så får det bli..

Hoppas eran helg vart bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0