Adressen flyttad. Check!


Sådär, då var ännu en flyttrelaterad grej fixad. Nämligen min adressändring. Känns skönt att veta att min post och mina viktiga tidningar kommer komma rätt från och med den 30/1 :) Så nu återstår bara att fixa ett internet innan jag flyttar och packa ihop resten av mina grejer sen är jag redo för avfärd.. Har ju redan hunnit packa några lådor, försöker ändå få ner en låda per dag ungefär. Har ju iofs varit lite uppehåll på den fronten i helgen men men :) Det hinns nog med i tid..

Ikväll blir det bara lugna puckar, tvättdags för att vara lite mer exakt.. Åh vad det är så jäkla tråkigt att tvätta! Att bara sitta inne och vänta på att skiten ska bli klar och torr... Jag vill ju göra något roooligt!
Har iaf tjuv-tvättat hos min söta fru Sandra Dee lite i helgen men det är långt ifrån allt. Så nu tänkte jag ta resten så det försvinner. Gott med en tom tvättkorg. Sen får vi väl se hur kvällen slutar. Är redan trött men kan ju inte sova nu.. :S
Jaja, dags för mig att börja sortera min tvätt.... urk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0