AJ

JAG HAR HUVUDVÄRK!! :(

Får väl försöka lösa detta på något sätt... suck...

Har haft en mysig dag idag även fast jag inte fått så mycket gjort. Har jobbat fram till 17, sen mötte jag upp söta Sandra Dee för en liten fika och massa tjat som vanligt ;) Sen fick det även bli en liten snabb runda med bilen. Vi hann ju inte riktigt prata klart om allt när fiket fick för sig att stänga haha. Sen bar det av hem. Var tänkt att jag skulle äta något men som vanligt fastnar jag här.. Förstår inte varför det alltid blir så.. Jaja. Får slänga ihop något snart då innan jag svimmar.. Är sugen på att kolla en film också.. men det går inte.. inte nu iaf. Rickard och Håkan sitter och spelar Tv-spel.. hmm. Aja. Någongång slutar dom väl hah!

Åh imorgon smäller det. Då får ni hålla tummarna för mig :D

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv; ja men precis, men de e ju inte så kul här hemma heller me snö upp till röven :/

2010-01-04 @ 21:13:22 // URL: http://malinjennywestman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0