Av

Aj Aj Aj 2 av mina naglar har gått av. Men ingen fara på taket, fick en akut tid imorgon hos K.N så hon ska fixa det åt mig. Allt för snäll om du frågar mig :) Sedan är jag ledig heeela dagen. Vet inte vad jag ska hitta på.. Packa kanske? Hoppas iaf att jag är själv hemma imorgon.. Har ju inte fått vara det hela veckan av någon konstig anledning *morr* tydligen svårt att jobba men men.. Imorgon är jag ledig och jag hoppas på det bästa..

Oh! Den nya ikea katalogen damp ner i min brevlåda idag med -wie- så ska sätta mig och bläddra lite i den nu täntke jag sen försöka få ner en eller två lådor.. Sen om jag fortfarande är rastlös och irriterad så beger jag mig nog ut till Anja som ahr fullt hus ;) Kan ju vara skoj att träffa lite annat folk än den man bara blir irriterad på.. suck.. Aja!
nog om mitt pladder.. ska sätta fart här nu så det händer nått :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

han har väll magsjuka?

2010-01-21 @ 22:14:06 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0