Bräk

Då var det dags för ännu en ny dag och fredag också av alla dagar :) underbart! Hade en spännande natt igår som sagt. Först satt jag och sandra hemma hos mig, hade lite torsdagsmys med chokladpudding, film och tjat. Sen hamnade vi ute på högarna och jag fick bevittna ett litet lamm födas! Förstår ni vilken känsla. Det var änna lite magiskt att se dom små, söta och alldeles vingliga :) Dom fick visserligen hjälpa till och dra ut det lilla lammet så det var ju inte en naturlig födsel men ändå. Vilka känsla att se den lilla. Ojoj! Sen har dom ju flera flera andra lite äldre lamm också som är super gosiga :)


Så söta att jag smälter av sötnötshet! :) Ville ta med mig en liten hem men det fick jag inte haha! Åh! så söta <3

Nä nu ska jag fortsätta måla naglarna här sen så är det dags att sätta på ansiktet och kanske gå utanför dörren idag med.. Har ju iofs rätt mycket att stå med här hemma men jag får väl ta det som det kommer :)
Äntligen Fredag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

På måndag åker jag till vancouver för att jobba som volontär på vinter-os, på bloggen kan du följa mitt äventyr! =)

2010-01-29 @ 14:59:40 // URL: http://olympicadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0