Dirty Life

Korten från igår. Självklart fastnade jag ju med kameran igår när jag skulle färga håret och ha mig. haha Så typiskt. Men ibland kan det bli roliga och läskiga kort. Håret blev iaf KorpSvart! Oh Yes! När jag la mig i badet sen så resulterade det i svart badvatten. Ser lite läbbigt ut på korten, nästan som blod. iik. Men det är inget mindre än hårfärg som tur är. (Och jaa jag färgar håret med mood för er som vill klaga. men det är den enda färg som biter på mitt hår så varför slänga ut dyra pengar på skit?^^)




Nä nu har klockan börjat rulla och det är väl dags för mig att göra mig iordning eller nått i den stilen :) Petra är här nu, så först lunch sen väntar det Jobb. Sen är jag ledig imorgon. LEDIG så skönt så skönt. Sen några ynka timmar på lördag bara men dom står man ut med. Jag vill ha helg NU! :)

Kommentarer
Postat av: anna

d e inget fel med mod! den e bäst.. d e bara den och hm:s egna färg som fastnar på mitt hår=) sen e d billigt och bra..så jag håller med dig.. =)

2010-01-28 @ 18:02:16 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0